Mart 26, 2008

gel, şimdi..


yanıldım.
hayatımda ilk defa bu kadar çarpık ilişkilerin içine daldım.
üzülmek değil de uzaklaştım kendimden.

tiksindim midem bulandı..
şimdi sadece kendim olduğum bir yerde çuvaldız kalmamış ya.
tam da ben ben olmuşken.
herşeyi anlatmak istemem, yetmez de zaten.

boğuldum.
ne ağlayabiliyor, ne de gülebiliyorum.
gözlerim doluyor arada yutkunuyorum.
lanet eder oldum sık sık herşeye.
sıkıntı verdi bu 'pek sevgili melankoli'.

gel, şimdi.
huzurlu uykular bul bana..
içinden çıkamadığımız yerleri bana bırak, atlıyayım.
uyut, güzel rüyalara daldır beni..

3 yorum:

  1. bulamazlar hiçbir zaman en derini. onlar saklıdır güzel yerlerde. mutlu edecek tek şey kendinsin, bu hayatta yalnızca sen kendini mutlu edebilirsin. hoş mutluluk yoktur umut vardır ya bence, hadi bul bakalım nerelerde..??

    YanıtlaSil
  2. pandora nın kutusu açılmış..
    bir tek umut çıkmış güzellik adına.

    YanıtlaSil
  3. beklemek ve görmek, görkemliyi.

    YanıtlaSil

tefsir