Kasım 11, 2008


bugün ilk defa lanet bir yerde yaşıyormuşum hissine kapıldım.
üzüldüm saatlerce. nefret ettiğim bir iş olarak, otogardan sevdiğim birini yolculadım.

is kokusunda sokakların, ayrık suretlere şaşkın bakakaldım.


günler eskisinden de çabuk geçiyor artık.


it gibi zağar gibi koşmak geldi kalbimden.

sarhoş olayım istedim, param yetmedi. lanet ettim.

ağladım, burnum aktı.


ağladım, maskaram maskaraya çevirdi yüzümü.


çokluk acılar geçti dış kapıdan, aldırmadım.


güldüm;
güldün,
ağladık sonra.

3 yorum:

  1. gelmişiz
    içmişiz
    rakılar da işe yaramamış
    düşmüşüz

    YanıtlaSil
  2. hemen hemen ayni görüntüyü (fotograf!) 1 ay boyunca gördüm...ve odanin camini actigimda - her hangi bir ailenin, yatak odasini görünce camimdan...MANZARAYA BAK YA! - anladim ki - bu lanet olasi sehirde daha fazla duramicam!

    ...ve geri döndüm!

    YanıtlaSil
  3. ne kötü bişeydi çok özlediklerimi heyecanla beklemek, günlerin bir çırpıda geçmesi, sonra ardından gelen sessizlik. umarım senin içinde geçmiştir, bi süre sonra farkediyosun en güzel yer sevdiklerinin yanı..

    YanıtlaSil

tefsir