Kasım 24, 2008

gömlek

yaz sonu, sonbahar başı gibi..
erikler kırmızı olsun, komposto yap.
buzlukta soğusun ama.
şişmez bademciklerim artık, büyüdüm.
terketti egzamam, büyüdüm.

gazeteleri alıp gelirim, sen tak gözlüğünü boynuna.
demliği ben temizlerim.

romatizman azmasın, ellerin acımasın.
soba sönerken sıcak kalsın oda.
uykulara dalayım, vitrin koksun salon.

''gitmeyin'' de, biz oturalım.
arabalar çarpmasın hiç bana, ama sen nefesimi kontrol et, ben uyuyayım.
yeter ki eksik etme elini alnımdan.

arayabileyim, unuttuğum tarifler için,
açık tut telefonunu.

sigaranı ben alayım gelirken
ellerini bağlayıp oturunca balkona..
prens adalarını görüp de hani, gidelim en yakın zamanda.
konu komşu konuşalım,
okuldan, planlardan, aşklarımdan anlatayım akıl ver bana.
akşam olsun masa kuralım.
..
saçlarını kestirmeye gidelim,
ordan yakın oluyor bize geçelim.
ben maskarası olayım evin, hiç sorun değil.
gülümse her deliliğime, kahkahalar at yeter ki.

hep bir düğüm, yutağımda
hep dikenler yatağımda
yağış boyu,
yutkunamıyor ve yatamıyorum.
yadigar gidicem diyor engelleyemiyorum.
özlüyorum muntazaman, sıkılıyorum, annem de sıkılıyor.
yakıştıramıyoruz affet.

inan,
bizler, o vakit kaybettik her birimizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tefsir