Kasım 21, 2008

n'aber ya?

susamışım.
uzun zaman olmuş, farkedemedim, özür dilerim.
şimdi biraz utandım.

yorulmadım,
anlam karmaşası
akabinde duygu karmaşası
ve dahilinde sanrılara karışıyorsun, görüntü..
sağaltma girişimlerimiz başarısız..

gezmediğim görmediğim yerlerde son buluyorsun,
7/24 anbean hatırlanıyor ve giderek unutuluyorsun.

en iyi fotografın henüz deklanşör ucunda.
görmüyorsun sadece bakıyorsun.

marlboronun kovboy sigarası olarak çıktığı günden bugüne
tüm paradigmalar kayıyor, sen bakıyorsun.
o zamanlar kış ayları kardan bahçeye çıkılmıyor.
yılbaşı, starda dansöz oynuyor, hbb 'en iyi tv' henüz açık,
ben sıkılıyorum.

günün birinde karşılaşıyoruz, sarılıyor ve uzaklaşıyoruz.
ikimiz hakkında en iyi dilekleri, olması gerekenleri kuruyoruz.
...
umursamıyorum son zamanlarda,
ağzımda kireç tadı bırakan sabahlara uyanıyorum.
pervasız kalmayı ve bira hamallığını, özlemişim.

huzura ramak kala, mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tefsir