Kasım 26, 2008

tüm gölgelerin acelesi var


çok puslu günlerden bi gün..
bir memurun telsiz seslerine uyanıyor sokak,
her uyanık, bilincini süzüyor yatakta,
her uyanış, bilincimi süzüyor inatla.

anlamak var olanları, farketmek olmayanları.
uzak bir ıslık çınlatıyor duvarları.
ev pespaye, oda donuk.

biraz ışık, camdan içeri,

tozların dansı..imgelem.

bu baş ağrıları, ya bu saç ağırtıları..
uykular delik deşik,
uykulardan bilinç akıyor.
uykular delikli,
kör göz, akıyor bilinç.

sirenler çalıyor,
bitmek bilmiyor ağrılar.
ıslak sevdalılar, kuru, keskin ağrılar.
porselen donukluğunda bir sabah dışarda,

tüm gölgelerin acelesi var.

foto: bozcaada' ya geçerken
soida.

1 yorum:

  1. baktim baktim...dedim ki...burasi orasi olsa gerek ve sonra bozcaadayi okudum...

    ben canakkaleliyim de! :)

    YanıtlaSil

tefsir